خبرگزاری کار ایران

مجموعه داستان «قهرمانانی که نیستیم» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۷۶

مجموعه داستان «قهرمانانی که نیستیم» نوشته پگاه پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه داستان «قهرمانانی که نیستیم» نوشته «پگاه پزشکی» از سوی نشر حکمت کلمه روانه بازار کتاب شد.

این مجموعه شامل یک پیش‌گفتار و سه بافتار با عناوین «قهرمانانی که نیستیم»، «بر خاک (کشیده) شدن» و «در خاکسترنشین خویش» است.

در پشت جلد کتاب چنین می‌خوانیم:

«هنر همواره برای حفظ هویت فرارونده‌ی خود جنگیده است. تلاش کرده است دوباره و دوباره نشان دهد که در زمان و مکان خویش گرفتار نمی‌شود و روزنی به بیرون می‌گشاید. این تلاش در طول تاریخ نام‌ها و شکل‌های مختلفی به خود گرفته است؛ که هریک موضوع قضاوت‌های متعدد بوده‌اند. این اثر خود را در دل این تلاش جای می‌دهد نه به عنوان یک موفقیت، بلکه احتمالا به عنوان یک شکست؛ به عنوان «قهرمانی که نیست». اما شکست تنها در صورتی معنا دارد که امید به پیروزی را در دل خود حفظ کرده باشد. تنها در نبردی با امید به پیروزی است که می‌توان صادقانه شکست خورد. و «شکست چیزی نیست مگر تاریخ اثبات یک فرضیه، البته بدین شرط که خود فرضیه رها نشود». باور به این فرضیه که ادبیات می‌تواند از چارچوب‌های وضعیت موجود فراتر رود و گسترشی در تخیل انسان ایجاد کند، باوری‌ست که تلاش‌هایی از این دست را معنادار می‌کند.»

«قهرمانانی که نیستیم» در ۹۰ صفحه و با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز