خبرگزاری کار ایران

پیش‌فروش بلیت «سرایدار» آغاز می‌شود/ اجرا از ۸ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۸۵

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «سرایدار» به کارگردانی مهدیس زارع‌نژاد، پیش‌فروش بلیت این اثر نیز از روز چهارشنبه ۱ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، با پایان تعطیلی‌های کرونایی تئاتر، نمایش «سرایدار» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی با کارگردانی مهدیس زارع‌نژاد از جمله آثار نمایشی است که روی صحنه می‌رود.

این نمایش از روز چهارشنبه ۸ بهمن اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ملک آغاز می‌کند. پیش‌فروش بلیت «سرایدار» نیز از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱ بهمن از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

همزمان با آغاز پیش‌فروش، پوستر نمایش با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد.

علی باقری، مهدی کوشکی و مجید نوروزی در نمایش «سرایدار» به ایفای نقش می‌پردازند و نورالدین حیدری‌ماهر به عنوان مجری طرح این پروژه حضور دارد.

دیگر عوامل نمایش «سرایدار» عبارتند از: طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح لباس: ندا نصر، طراح موسیقی و آرایه‌های صوتی: فرشاد فزونی، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح گرافیک و عکاس: محمد صادق زرجویان و تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها)

لازم به ذکر است نمایش «سرایدار» با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز