خبرگزاری کار ایران

پیام خانواده لالمی برای درگذشت روزنامه‌نگاری که متعهد به حرفه و مردم بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۲۶۱

خانواده مرحوم شیده لالمی با انتشار پیامی از تمام کسانی که در درگذشت «دختر پرکار، متعهد به حرفه و مردم» خاندان لالمی ابراز همدردی کرده‌اند، تشکر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از همشهری آنلاین، متن پیام مادر، پدر و برادر مرحوم شیده لالمی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و غم و اندوه فراوان اعلام می‌کنیم دختر عزیزمان شیده به‌صورت غیرمنتظره‌ای و بر اثر مسمومیت ناشی از گاز، دار فانی را وداع گفت و خانواده و نیز دوستان و همکاران خود را عزادار کرده و تنها گذاشته است. شیده ما دختری پرکار و متعهد به حرفه و مردم خودش بود.

انتخاب شیده برای ما باورکردنی نیست و می‌دانیم پذیرش آن همچنان که برای ما سخت و دشوار است برای شما هم همین‌طور است. از این‌که نتوانستیم به علت شرایط کرونایی از همه شما عزیزان دعوت کنیم و اطلاع‌رسانی انجام دهیم ما را خواهید بخشید.

این روش و منش شیده بود که هیچ زحمت و خطری را متوجه دیگران نکند. ما کل دیروز و امروز، دهها پیام و ابراز همدردی از طرف دوستان، همکاران، فامیل و علاقه‌مندان به شیده دریافت کردیم. از اینکه در شرایط مناسبی نیستیم که بتوانیم از تک‌تک شما دوستان و همراهان قدردانی کنیم پوزش می‌خواهیم.

در صورتی که شرایط خانواده، فامیل و وضعیت شیوع کرونا اجازه بدهد در اولین فرصت تلاش می‌کنیم برنامه‌ای شایسته برای شیده عزیزمان برگزار کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز