خبرگزاری کار ایران

احداث بزرگترین پروژه گردشگری در نمین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۴۲

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از آغاز احداث بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه نمین خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، سیدکاظم موسوی (نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی) از آغاز احداث بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه نمین خبر داد.

سیدکاظم موسوی صبح روز ۲۹ دی‌ماه، اظهار کرد: رایزنی‌های اساسی برای راه‌اندازی بزرگترین پروژه گردشگری کشور در شهرستان نمین انجام شده است که این پروژه برای حوزه گردشگری استان بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به این‌که بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه سوها و نیارق نمین راه‌اندازی می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی شده که کلنگ‌زنی این پروژه به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهوری انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پروژه سرمایه‌گذاری ۳۰هزار میلیارد ریالی نیز در استان اجرا می‌شود، بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران باید اولویت اساسی باشد و روند سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود. نباید سنگ جلوی پای سرمایه‌گذاران بیاندازیم و کارهای اداری سرمایه‌گذاران باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا آن‌ها با انگیزه در منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز