خبرگزاری کار ایران

اعلام برندگان مسابقه سراسری «به وقت حاج قاسم»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۱۷

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: معتقدم کاری با نیت الهی، همدلی و همراهی جمعی از نیروهای فرهنگی انجام شود قطعا برکات و ثمرات ارزشمند و ماندگاری خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، «جمال رحیمیان» در مراسم قرعه‌ کشی برگزیدگان مسابقه سراسری «به وقت حاج قاسم» در محل خانه کتاب دانشگاه (کافه کتاب دار القرار) با حضور «اسکندر یارنسب»، مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر «نازیلا یوسفی» معاون فرهنگی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، «مسعود حبیبی»، رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، «محمد حسین حسنی»، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و «دکتر خسروانی»، مدیرکل مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ای به پیشنهاد شورای دانشجویی به اسم «به وقت حاج قاسم» شکل گرفت.

وی ادامه داد: این مسابقه از متن وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی بود که به اعتقاد من یک کتاب معرفت، الهیات، کتاب مردمداری، اخلاص و ایثار، فداکاری و ولایتمداری است و به همه توصیه می‌کنم این وصیت نامه را مطالعه کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان اینکه در این مسابقه سراسری ۱۲ هزار و ۳۵۴ نفر شرکت کردند، گفت: این حضور در عمر فعالیت فرهنگی من بی‌نظیر بوده است که نشان دهنده انتخاب درست و علاقه مندی مردم به سردار دلهاست.

رحیمیان با تشکر از سازمانهای همراه در این مسابقه سراسری افزود: بنیاد شهید، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان فعالیت قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان نظام پزشکی کشور و… از جمله سازمانهایی هستند که در این فعالیت فرهنگی همگرایی و هم افزایی را داشتند.

وی ادامه داد: در این مراسم از میان ۸۱۳۶ نفری که بیش از ۷۰ درصد نمره را کسب کرده‌اند قرعه کشی انجام می‌شود.

در ادامه این مراسم «مسعود حبیبی» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عکسهایی منتشر شد که یکی از این تصاویر به هنگام سان دیدن مقام معظم رهبری بود که سردار قاسم سلیمانی علاوه بر سلام نظامی دست خود را به نشانه احترام و ارادت بر سینه خود گذاشته است که این عکس بیانگر اوج معرفت، ارادت و محبت حاج قاسم به رهبر عزیز است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم خودش را فدای رهبری کرد، افزود: حاج قاسم از خود، آبرو، آرامش و آسایش خود گذشت و یک الگو برای همه به ویژه سیاستمداران و صاحبان قدرت بود ما نیز باید خود را فدای رهبر کنیم و همچون حضرت زهرا (س) که میفرمایند مثل ما به امام به مانند مثل مردم به کعبه است که به دور کعبه میچرخند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران افزود: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هم که امنیت را برای ایران، مسلمانان منطقه و حتی غیر مسلمانان آورد اسطوره اساطیری ماست و همیشه در یادها می‌ماند.

حبیبی یادآور شد: ملتی پایدار و هویت دار هستند که سردار خود را پاس بدارند که بحق چنین کردند.

براساس این گزارش، اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری به وقت حاج قاسم به قید قرعه به شرح ذیل است:

۱)مهدی حسینی ۲) رقیه فرح‌بخش ۳) صغری محمدی ۴) محمدطاها علی‌عرب ۵) محمدرضا کرمی ۶) محدثه حسنی‌چور

۷) یاسین نوری ۸) زهرا زیایی ۹) صادق قهرمانی ۱۰) یاسمن دهقان ۱۱) سجاد افشاری ۱۲) یدالله عباس‌زاده ۱۳) سمانه رشوند

۱۴) محمد مهدی ۱۵) سید حسین موسوی ۱۶) علی راسخی ۱۷) حسن رفیعی ۱۸) زهرا رشوند ۱۹) امیر حسین عزیزی

۲۰) ایمان پرندوش ۲۱) فاتیما پیامی ۲۲) عسل نظری ۲۳) اعظم سلیمانی ۲۴) مطهره خدری ۲۵) مرتضی ایمانی ۲۶) توران صالحی ۲۷) محمد بامری ۲۸) کمال کارگر ۲۹) یسنا کیومرثی ۳۰) فاطمه کاظمی وفا ۳۱ ) مژگان سلیمی ۳۲) سجاد سواری کوزه کنان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز