خبرگزاری کار ایران

با میزبانی اجلاس سازمان جهانی گردشگری موافقت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۲۰

با پیشنهاد رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اعضای این شورا با بررسی لایحه الزام شهرداری برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، حسن خلیل‌آبادی (رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران) در دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: با توجه به تاخیر در بررسی دستور لایحه «الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۲ میلادی (۱۴۰۰ شمسی) در تهران»، بررسی این لایحه در دستور کار این جلسه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه لایحه مذکور زمان مشخصی برای بررسی و تعیین تکلیف دارد، افزود: باید به مجمع جهانی گردشگری اعلام کنیم شهرداری تهران در سال ۲۰۲۱ آمادگی میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری را دارد تا مقدمات آن هرچه زودتر فراهم شود. 

وی تاکید کرد: از آنجایی که مقرر بود در جلسه گذشته این دستور بررسی شود و با تغییر و جابه جایی در دستور جلسه بررسی لایحه به تعویق افتاد، پیشنهاد می‌کنم امروز پیش از بررسی پرونده‌های باغات این لایحه تصویب شود تا به شهرداری اعلام کنیم در راستای اجرای آن گام بردارد. 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران این پیشنهاد را با ۱۹ رای موافق به تصویب رساندند و نهایتا پس از بحث و بررسی کلیات این لایحه نیز با ۱۸ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز