خبرگزاری کار ایران

موافقت‌ با ساخت ۶ مورد تأسیسات گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۵۰

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: در جلسه کمیته فنی استان، هشت طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری بررسی و برای شش طرح موافقت‌ اصولی صادر شد.

به‌ گزارش ایلنا، رضا حسن‌پور (معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان) در چهاردمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری که در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان برگزار شد، عنوان کرد: این طرح‌ها شامل دو هتل، سه مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل‌آپارتمان و یک اقامتگاه بوم‌گردی است.

او ادامه داد: باتوجه به اهمیت تأسیسات گردشگری و به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه، جلسات کمیته فنی به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و پیگیری امور سرمایه‌گذاران و نیز ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۲۰۰ نفر با اجرای پروژه‌های مصوب، عنوان کرد: اجرای طرح بوم‌گردی به‌عنوان یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید برای اشتغال، به ماندگاری روستاییان و ایجاد توسعه همه جانبه در مناطق روستایی کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز