خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران جشنواره موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۹۸۸

دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت‌نام در جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، اعضای شورای داوران این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد عرفان پور، دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت نام در جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، اعضای شورای داوران این جشنواره را معرفی کرد. به گفته عرفان پور، . سید محمد میرزمانی، هادی آرزم، سعید بیابانکی، سید عماد توحیدی و پیام عزیزی، هنرمندان صاحب‌نام و برجسته‌ای هستند که داوری این جشنواره را به عهده خواهند داشت.

این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز موسیقی حوزه هنری تقدیر از آثار برتر دهه اخیر و حمایت علمی و مالی از تولید ده قطعه برتر با موضوع شخصیت والای نبی مکرم اسلام (ص) را در دستور کار دارد.

هنرمندانی که اثری در یکی از گونه‌های مختلف موسیقی و همچنین سرود و تواشیح پیرامون موضوع جشنواره تولید کرده‌اند در بخش اول، و هنرمندان یا گروه‌هایی که آمادگی تولید اثر برای موضوع جشنواره را دارند می‌توانند با ارسال سوابق و نمونه آثار و طرح پیشنهادی خود در بخش دوم این جشنواره شرکت کنند.

پایگاه «www. artfest. ir» برای ثبت نام و دریافت آثار تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ فعال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز