خبرگزاری کار ایران

شماره ۹۹ فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۲۴

نود و نهمین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «نقد و نظر» به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، نود و نهمین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به پاییز ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید.

«بررسی انتقادی دیدگاه هیوم در باب منشأ و مفاد اعتقاد به نفس/ روح آدمی» نوشته میثم شادپور و سیدمحمود موسوی، «بررسی سازگاری نظریه تجرد نفس با آموزه‌های قرآنی مربوط به زندگی اخروی» اثر مهدی ذاکری، «اثبات جاودانگی نفس در نظر افلاطون و تأثیرآن در برهان بساطت نفس سینوی در اثبات جاودانگی نفس (یک بررسی تاریخی)» به قلم مهدی عسگری و یوسف دانشور نیلو و «بررسی رؤیا از دیدگاه ارسطو و ابن سینا» نوشته محمدحسین مختاری از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «بررسی تطبیقی هستی‌شناسی معنا در دیدگاه فیض کاشانی و علامه طباطبایی» نوشته محمدجواد منصور سمایی، محمدعلی مهدوی‌راد و حامد پوررستمی، «شیخ علاء الدوله سمنانی و نقد نظریه وحدت وجود ابن عربی» به قلم مرتضی کربلایی، «نقش قاعده بسیط الحقیقه در اثبات توحید صفاتی» اثر لیلا بانشی و سیداحمد فاضلی و علی اله‌بداشتی از دیگر مطالبی می‌باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه علمی – پژوهشی «نقد و نظر» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه jpt. isca. ac. ir، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan. ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز