خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت مجازی مرحوم سیدحسین خدیوجم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۹۵۰

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مجازی مرحوم استاد حسین خدیو جم را دوشنبه ۲۲ دی ماه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مجازی مرحوم استاد حسین خدیو جم ادیب، نسخه‌پژوه و مترجم را دوشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ برگزار می‌کند. 

در این مراسم، حسن بلخاری قهی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، توفیق سبحانی عضو شورای علمی انجمن، مهدی ماحوزی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و احمد تمیم داری عضو هیأت علمی گروه ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی می‌کنند. 

خدمات علمی و فرهنگی مرحوم سید حسین خدیوجم به فرهنگ سرزمین و آیین خویش، تلاش برای زنده کردنِ متون ارزشمند گذشتگان بوده است. این تلاش‌ها گاه به‌صورت تصحیح متن و گاه به صورت ترجمه بوده است. به جز تصحیح و ترجمه آثار امام محمد غزالی و ترجمه «الایام» طه حسین که با نام «آن روزها» منتشر شده است، این استاد فقید آثار گران‌سنگ دیگری را هم ترجمه و تصحیح کرده است. 

این نشست از پایگاه اسکای روم انجمن به آدرس https://www.skyroom.online/ch/farhang/anjomanmafakher پخش می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند با فشردن گزینه «میهمان» بیننده این مراسم باشند. 

همچنین این برنامه از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher۲ نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز