خبرگزاری کار ایران

پنجره باز این هفته به سراغ بیماری ام اس می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۵۲

خسرو صادق نیت، فریده شجاعی، محسن رضوی، لادن کاشانی و محمدعلی صحرائیان میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

به گزارش ایلنا، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان پنج تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت است. 

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه ۲۰ دی ماه میزبان دکتر صادق نیت، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ اختلالات خواب است. وی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و رئیس مرکز تحقیقات اختلالات خواب است که قرار است در خصوص «تأثیر بهداشت خواب برعدم ابتلا و درمان ویروس کرونا» به گفتگو بپردازد. 

روز یکشنبه ۲۱ دی ماه دکتر فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال، در این برنامه حضور دارد. وی نائب رییس اسبق فوتبال بانوان ایران و نائب رییس فدراسیون بسکتبال بوده است. 

روز دوشنبه ۲۲ دی ماه، مخاطبان برنامه پنجره باز شاهد گفتگوی متفاوت و جذاب دکتر محسن رضوی فوق تخصص بیماری‌های خون و سرطان هستند. وی از سال ۸۱ بخش خون و سرطان بیمارستان فیروزگر را راه اندازی کرده و در حال حاضر به عنوان رییس بخش انکولوژی این بیمارستان مشغول به فعالیت است. 

روز سه شنبه ۲۳ دی ماه، پنجره باز میزبان دکتر دکتر لادن کاشانی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی و رییس بیمارستان جامع بانوان آرش است. وی معتقد است زنان هر کجا که باشند مدیران خوب و موفقی خواهند بود و قرار است داستان‌های شنیدنی مادران و نوزادان بیمارستان آرش را برای بینندگان بازگو کند. 

و روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه، دکتر محمدعلی صحرائیان متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ تخصصی‌ام اس در این برنامه حضور دارد. این پزشک آرام و پرحوصله در حال حاضر فلوشیپ‌ام اس بیمارستان سینا و نائب رییس انجمن‌ام اس ایران است که در سال ۲۰۱۷ نام وی در فهرست دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی کشور قرار گرفت. 

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به صورت هفتگی، ساعت ۱۸ از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز