خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیران جشنواره سینماحقیقت از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر۳۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۲۰

مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ستاد برگزاری جشنواره قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینماحقیقت، محمد شکیبانیا معاون مستند و مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عصر روز گذشته سه‌شنبه ۱۶ دی ماه از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های ستاد برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند. 

حمیدی مقدم دبیر چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت ضمن ابراز امیدواری از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با شور هرساله گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور در شرایط حال حاضر بسیار ارزشمند است، چرا که سینماگران با امید و انگیزه بیشتری می‌توانند در این مسیر گام بردارند و حاصل زحمات یک‌ساله خود را در این جشنواره ببینند. 

او ادامه داد: امیدواریم که شرایط پاندمی کرونا در کشور با همین روند نزولی پیش برود و بتوانیم در بهمن ماه شاهد شور و هیجان و برگزاری مردمی جشنواره فیلم فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز