خبرگزاری کار ایران

تندیس جشنواره هندوستان به فیلم «کولر» رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۷۲

تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه جشنواره Sprouting Seed هندوستان به فیلم «کولر» رسید.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «کولر» به نویسندگی و کارگردانی ایمان صدیق و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی در دیگر حضور جهانی خود در  بخش مسابقه فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی Sprouting Seed تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه جشنواره را دریافت کرد.
همچنین فیلم در بخش مسابقه فیلم اولی‌ها درجشنواره لیفت آف گلوبال لندن The Lift-Off Sessions First-TimeFilmmaker : London در استودیو pinewood لندن رقابت می‌کند.
داستان این فیلم روایت عاشقانه‌ای است که از کانال کولری در یک آسایشگاه  شنیده می‌شود.
موسیقی فیلم کولر توسط کریستف رضاعی ساخته شده است. محمدرضا دلپاک به‌عنوان مشاور هنری، علی طالبی (مدیر فیلمبرداری) و حسن_مهدوی (طراح صدا) در این فیلم حضور دارند.
علی مهربان، مونا مهدی‌پور و سهیل داوودی راد بازیگران فیلم کوتاه «کولر» هستند.
همچنین کمپانی اِیفیلمپرو با مدیریت علی غیاثوند، مسئولیت پخش جهانی فیلم را به عهده دارد.
ایمان صدیق فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. او در کارنامه هنری خود نویسندگی، کارگردانی و بازی در چند نمایش را دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز