خبرگزاری کار ایران

«دادستان» ده‌نمکی به روی آنتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۵۱

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به زودی راهی آنتن خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده است. 

عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال که در ۱۷ قسمت آماده پخش می‌شود، است و قرار است در قصه‌های فرعی این مجموعه نیز به موضوعات مهم تاریخ معاصر مانند حمله داعش به مجلس پرداخته شود. 

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند. 

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است. 

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… ازجمله بازیگران سریال «دادستان» هستند. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز