خبرگزاری کار ایران

معرفی منتخبان بخش ایده پروژه ملی چهارفصل تئاتر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۱۶۴

فصل پنجم از پروژه‌ی ملی چهارفصل تئاتر ایران با عنوان «مدافعان سلامت» منتخبین ایده‌ها را شناخت.

به گزارش ایلنا، ایوب آقاخانی، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و مؤسس و دبیر پروژه‌ی جامع آموزشیِ نمایش‌نامه‌نویسی برای خارج از پایتخت تحت عنوان «چهارفصل تئاتر ایران»، از انتخاب نُه ایده‌ی اولیه از هشت استان کشور از میان ایده‌های ارسالی از سرتاسر کشور در پاسخ به فراخوان پنجم دور نوینِ این پروژه با نام «مدافعان سلامت» خبر داد.

اعضای هیئت‌علمی این فصل «شهرام کرمی» و «سعید اسدی» پس از بررسی ایده‌های اولیه، ایده‌های زیر و افراد و استان‌های مربوطه را منتخب مرحله‌ی اول اعلام کردند:

استان

نام ایده

نویسنده

زنجان

پاره‌نامه زیر پای پرستاری که پیر نبود

آرزو بهرامی

مرکزی

اورارا

ایمان ملکی‌پور

لرستان

کیانا

پژمان شاهوردی

قزوین

تحویل سال

لیلا روغنگیر قزوینی

بوشهر

از پشت شیشه‌های اتاق ایزوله

مجتبی حیدری

بوشهر

باید به خانه برگردم

محمد فخرایی‌مطلق

فارس

به نام پدر

مریم عابدینی

اصفهان

چشم‌هایت ویانا چشم‌هایت

مصطفی جعفری خوزانی

آذربایجان شرقی

اتابک

مهدی صالحیار

منتخبین اعلام‌شده تا نیمه‌ی بهمن‌ماه فرصت دارند تا ایده‌های به‌نگارش‌درآمده‌ی خود را در قالب نمایش‌نامه‌ی نهایی به دبیرخانه‌ی این پروژه یعنی دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به آدرس الکترونیکی sahnemagazine@yahoo.com ارسال کنند.

نویسندگان نمایش‌نامه‌های ارسال‌شده پس از بررسی و تأیید اعضای هیئت‌علمیِ فصل برای شرکت در کارگاه‌های حضوری (و در صورت لزوم مجازی) فصلی پروژه دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز