خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران عکس جشنواره «کرونا و آسیب‌های اجتماعی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۸۲

مهدی قاسمی، مرتضی فرج آبادی و ابراهیم حسینی به عنوان داوران بخش عکس جشنواره «کرونا و آسیب‌های اجتماعی» معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی قاسمی، مرتضی فرج آبادی و ابراهیم حسینی آثار بخش عکس جشنواره «کرونا و آسیب‌های اجتماعی» را داوری خواهند کرد. 

مهدی قاسمی متولد ۱۳۵۸ در گرگان، وی از سال ۱۳۷۲و با گذراندن دوره یک‌ساله عکاسی و فیلمسازی در انجمن سینمای جوان گرگان به عنوان عکاس مستند و فیلمساز کوتاه شروع به کار کرد. وی در بسیاری از حوادث و اتفاقات مهم ایران و منطقه از جمله زلزله بم ۱۳۸۲، سونامی اندونزی ۱۳۸۳، زلزله پاکستان ۱۳۸۴، جنگ ۳۳ روزه لبنان ۱۳۸۵، عملیات تبادل حزب‌الله لبنان ۱۳۸۷، قحطی سومالی ۱۳۹۰، زلزله آذربایجان ۱۳۹۱، زلزله سرپل ذهاب ۱۳۹۷، سیل استان گلستان ۱۳۹۸ حضور داشته و به پوشش تصویری این اتفاقات پرداخته است. مهدی قاسمی با رسانه‌ها و نشریات بین‌المللی همچون رویترز، آسویشیتدپرس، فرانس‌پرس، نیویورک‌تایمز، واشینگتن پست، فیگارو، اشترن و لوموند همکاری کرده و آثارش در بسیاری از نشریات بین‌المللی به چاپ رسیده است. 

مرتضی فرج‌آبادی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی گرافیک و فعال رسانه‌ای است، وی فعالیت خود را در رسانه از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و اکنون معاون چند رسانه‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران است. 

ابراهیم حسینی متولد ۱۳۵۵ در شاهرود است که آموزش و فراگیری عکاسی را از سال ۱۳۷۲ شروع و از اواخر دهه هفتاد به صورت جدی و حرفه‌ای ادامه داده است. وی دبیر عکس بیش از ۲۰ مجله، سایت‌های هنری، کاتالوگ و بولتن … بوده است. از فعالیت‌های ابراهیم حسینی می‌توان به برگزاری ۷ نمایشگاه انفرادی و پنجاه نمایشگاه گروهی، تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاه خصوص عکاسی، داوری و دبیری بیش از ۳۰ مسابقات عکاسی، عضو هیأت مؤسس و رئیس سه دوره هیأت مدیره انجمن عکاسان تئاتر، عضو سه دوره شورای سیاست‌گذاری ده روز با عکاسان ایران، دریافت چندین جایزه تقدیر در مسابقات داخلی، چاپ عکس کتاب ماه در قاب انتشارات پرسمان ۱۳۸۵، چاپ مقالات تخصصی در مجلات و مطبوعات و… اشاره کرد. 

جشنواره «کرونا و آسیب‌های اجتماعی» در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی با دبیری حمیدرضا صالحیه یزدی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، خانه فرهنگ صدوقی، گروه ستاره کویر یزد و خانه مارلیک شهر تاریخی یزد در حال برگزاری است که زمان برگزاری نمایشگاه و اختتامیه این جشنواره متعاقباً در سایت نگارخانه مارلیک به نشانی www. marlik. info اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز