خبرگزاری کار ایران

فراخوان «صبح یک جمعه دلگیر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۱۷

فراخوان چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» از سوی فرهنگسرای ارسباران منتشر شد.

به گزارش ایلنا، فراخوان چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» از سوی فرهنگسرای ارسباران منتشر شد. 

 رئیس فرهنگسرای ارسباران و مدیرفرهنگی هنری منطقه ۳ گفت: یک سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشته است و توجه به زنده نگه داشتن راه و یاد این شهید بزرگوار و همراهان سرافرازش، یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی کشور است. 

به همین منظور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم گرفت با هدف تلاش برای مقابله با سیاست‌های سانسوری اینستاگرام، تولید محتوای ارزشمند فرهنگی، و به تصویرکشیدن احساسات جامعه و خصوصاً نوجوانان و جوانان در غم فقدان قهرمان ملی‌شان، همزمان با فراخوان یادواره «جهان بی‌تو» که به جمع آوری و داوری محصولات مجازی می‌پردازد، چالش لباهنگ «صبح یک جمعه دلگیر» را نیز برگزار کند. در این چالش از کاربران مجازی دعوت کرده‌ایم فایل‌های ویدئویی از لباهنگ (لب‌خوانی) قطعه موسیقی «قاسم هنوز زنده است» با صدای غلامرضا صنعتگر، را در صفحات اینستاگرام خود منتشر کرده و از طریق هشتگ صبح یک جمعه دلگیر و صفحه جمعه دلگیر را منشن کند و ارسال آثار به شماره ۰۹۲۲۳۰۲۵۴۵۸ در واتس‌اپ، دبیرخانه را مطلع کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند. 

جوایز مسابقه نیز به شرح زیر است: 

۱. لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال برای نفر اول

۲. لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای نفر دوم

۳. لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال برای نفر سوم

۴. جایزه نقدی به مبلغ ۲ میلیون ریال برای ۱۰ نفر

همچنین مهلت شرکت در چالش «صبح یک جمعه دلگیر» از ۱۳ دی ماه لغایت ۹ بهمن ماه است و پس از داوری در روز ۱۰ بهمن، نفرات برتر در تاریخ ۱۲.۱۰ /۱۳۹۹ اعلام می‌شوند. 

یوسفی افزود: اجرای همزمان با قطعه موسیقی، استفاده مناسب و خلاقانه از زبان بدن، رعایت ظاهر مناسب و حفظ شئونات اسلامی در ضبط ویدئوی لباهنگ‌های ارسالی، از نکات مهم شرکت در این چالش و داوری آثار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز