خبرگزاری کار ایران

داوران خارجی مسابقه «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند/ نمایش آثار آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۹۳

داوران خارجی مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند و نمایش آنلاین آثار این مسابقه نیز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه «فلسطین تنها نیست»، خانم‌ها کریستینا برنازانی از ایتالیا و ایزابلا کوالسکا ویسزورک از لهستان و آقایان روسم از مالزی و لوئیس کارلوس فرناندز از برزیل داوران خارجی این مسابقه را شکل می‌دهند. 

محمد خزایی، مسعود ضیایی زردخشویی، عباس ناصری، سعید صادقی و سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی نیز داوران ایرانی این مسابقه هستند. 

داوری این مسابقه روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه به شکل حضوری برای داوران ایرانی و به شکل آنلاین برای داوران خارجی در حوزه هنری انجام می‌شود. 

همچنین گالری‌های پوستر، کارتون و کاریکاتور مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» روی سایت ایران کارتون قرار گرفت و ظرف یک روز نزدیک به ۱۵۰ هزار بار مورد بازدید قرار گرفت. در این مسابقه هنرمندان ۶۶ کشور دنیا حضور داشتند. 

مراسم اختتامیه این مسابقه روز ۲۹ دی همزمان با روز جهانی غزه در حوزه هنری برپا می‌شود. (به دلیل مشکلات ناشی از کرونا به احتمال زیاد این مسابقه به شکل آنلاین پخش خواهد شد.) در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز، تندیس و لوح تقدیر در سه بخش و اعلام نفرات فینالیست، از کتاب مسابقه نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز