خبرگزاری کار ایران

بازیگر فیلم مجیدی به برنامه پنجره باز می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۸۱

مهدی کدخدازاده، بابک زمانی، محمدرضا چراغعلی، سیدروح الله میری و محسن رمضانی میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

به گزارش ایلنا، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان سه تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت، آهنگساز و داور جشنواره موسیقی فجر و بازیگر فیلم رنگ خدا مجیدی مجیدی است. 

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه ۱۳ دی ماه میزبان مهدی کدخدازاده است. وی دندان‌پزشک، متخصص پریودنتولوژی، پژوهشگر، شاعر و معاون پیشین فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که هم اکنون به عنوان جوان‌ترین استاد تمام در میان اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور حضور دارد. 

روز یکشنبه ۱۴ دی ماه آرش ظلی‌پور با بابک زمانی متخصص مغز و اعصاب به گفتگو می‌پردازد. زمانی هم‌اکنون نایب‌رییس انجمن مغز و اعصاب و عضو هیات علمی مغز و اعصاب دانشگاه علوم‌پزشکی ایران است و یکی از پزشکان روزنامه‌نگار است که در کنار فعالیت حرفه‌ای پزشکی، همواره در مطبوعات کشور قلم زده است. 

روز دوشنبه ۱۵ دی ماه، محمدرضا چراغعلی موسیقی‌دان در این برنامه حضور دارد. وی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی سینما و تلویزیون و بخش مهمی از آثار موسیقی پاپ کلاسیک دوران بعد از انقلاب است. وی در جشنواره‌های متعددی نظیر جشنواره فجر به داوری پرداخته و در آثاری همچون «آبی مثل دریا»، «بزرگ خیلی بزرگ»، «بوی بهشت»، «پر پرواز» به عنوان «آهنگساز» حضور داشته است. 

روز سه شنبه ۱۶ دی ماه، پنجره باز میزبان سیدروح الله میری فوق تخصص جراحی سرطان است، جراحی که سرطان از دستش فراری است و پزشکی که هر هفته حدود ۲۰ بیمار سرطانی را جراحی می‌کند. آماری قابل توجه که دکتر «روح اله میری» را تبدیل به پزشکی معتبر در این عرصه کرده است و از انجام جراحی‌هایی که ریسک بالایی دارند نیز، ابایی ندارد. 

و روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه، محسن رمضانی هنرمند و بازیگر نابینای فیلم «رنگ خدا» ساخته مجید مجیدی در این برنامه حضور می‌یابد تا از امید و زندگی حرف بزند. 

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به صورت هفتگی، ساعت ۱۸ از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز