خبرگزاری کار ایران

«قطع فوری» با شقایق فراهانی و علی انصاریان مقابل دوربین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۶۹

«قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، به زودی پس از صدور پروانه ساخت جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش ایلنا، فیلم «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی این روزها مرحله پیش‌تولید را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی سپری می‌کند تا پس از صدور پروانه ساخت، مقابل دوربین برود. 

شقایق فراهانی، علی انصاریان، افسانه کمالی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی ساسان کریمی اولین گروه بازیگران این فیلم پربازیگر هستند که تاکنون حضورشان قطعی و تست گریم آن‌ها انجام شده است. 

«قطع فوری» سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی پس از فیلم‌های «پاسیو» و «شهربانو» بشمار می‌رود. 

فیلمنامه «قطع فوری» بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی در قالب اجتماعی به نگارش در آمده و روایتگر داستانی متفاوت در شبی پاییزی است که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند. 

عواملی که تاکنون همکاری‌شان را با «قطع فوری» آغاز کرده‌اند عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان وزیری، عکاس: علی یعقوبی، دستیار دوم کارگردان: محمد منتظمی، مشاور روانشناس: روشنک نراقی، طراح لوگو: امیر صومعه، گرافیست: غزل رنجبری، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: مریم قربانی‌نیا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز