خبرگزاری کار ایران

پیاده‌روی خانوادگی و رژه موتوراستریت برای یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۴۶

به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی همایش پیاده‌روی خانوادگی و پاکداشت طبیعت و رژه موتور سواران استریت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همایش پیاده‌روی خانوادگی یک روزه و پاکداشت طبیعت ویژه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و هیأت موتورسواری و ‌اتومبیلرانی استان البرز در شهرستان کرج برگزار شد.

 این رویداد روز جمعه 12 دی ماه 99 به میزبانی هیأت‌های موتورسواری ‌و اتومبیلرانی شرق شهرستان کرج و بخش آسارا با هدف گرامیدشت نخستین سالروز شهات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و آشتی با طبیعت در منطقه آدران برگزار شد.

مسابقه عکاسی از طبیعت و جاذبه‌های گردشگری و‌ بومگردی مسیر، از برنامه‌های جنبی این همایش بود که در پایان به بهترین آثار جوایزی اهدا شد.

در برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و پاکداشت طبیعت، به منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه ویژه قرار داشت.

همچنین حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رژه باشکوه موتورسواران را در تهران برگزار کرد.

 در این رژه که روز جمعه 12 دی 99 برگزار شد، بیش از 170 دستگاه موتورسیکلت زیر ۲۵۰ سی سی، شرکت داشتند.موتورسیکلت سواران، رژه خود را از برج‌ میلاد تهران آغاز و با زیارت مرقد مطهر امامزاده صالح (ع) در تجریش و ادای احترام بر مزار شهید فخری‌زاده، با رسیدن به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به رژه خود پایان دادند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده از مهمترین اهداف برگزاری رژه موتوراستریت از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز