خبرگزاری کار ایران

یک جوان روستایی که برترین دانشمند جهان شد به «فرمول یک» آمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۷۸۷

جوان ایرانی که با طراحی فرمولی توانست در زمره برترین دانشمندان جهان قرار بگیرد مهمان «فرمول یک» می‌شود.

به گزارش ایلنا، جوان ایرانی که با طراحی فرمولی توانست در زمره برترین دانشمندان جهان قرار بگیرد مهمان فرمول یک می‌شود. 

جوان دیلمانی توانسته پله‌های ترقی را از روستاهای ییلاقی و صعب‌العبور دیلمان با فرمولی که طراحی کرده طی کند و در زمره دو دانشمند جهان قرار بگیرد امشب مهمان برنامه فرمول یک است و درباره رمز موفقیتش صحبت می‌کند. 

«راهب غلامی»، متولد ۱۳۶۵ در روستای دیلمان مازندران است، او عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و استادیار گروه مهندسی مکانیک است که در لیست دو درصد دانشمندان برتر جهان که توسط دانشگاه استنفورد در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در مجله Plos Biology گزارش شده است، قرار گرفت. 

زمینه تحقیقاتی دکتر غلامی میکرومکانیک و نانومکانیک محاسباتی و دارای بیش از ۱۰۰ مقاله چاپ‌شده در مجلات WOS و معتبر بین‌المللی است. 

او در برنامه فرمول یک با علی ضیا درباره راز موفقیتش صحبت می‌کند. 

برنامه فرمول یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا دوشنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۲۰:۲۳ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز