خبرگزاری کار ایران

اردشیر صالح‌پور تازه‌ترین آثار خود را در پویش «کتابخانه ملی» رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۷۶۶

اردشیر صالح‌پور نویسنده و پژوهشگر با معرفی کتاب‌های «هفت کافه بین راهی» و «در و پنجره‌ها و درگاهی‌های اهواز قدیم» به پویش «کتابخوانی ملی» پیوست و گفت: تعالی و کمال جامعه با کتاب حاصل می‌شود و کتابخانه ملی نیز حکم خانه هر ایرانی را دارد.

به گزارش ایلنا، اردشیر صالح‌پور نویسنده و پژوهشگر در پویش «کتابخوانی ملی» گفت: واضح است جامعه‌ای که کتاب نمی‌خواند به فضیلت دست پیدا نخواهد کرد. در لابه‌لای اوراق، برگ‌ها و خطوط کتاب‌ها همواره فرزانگی و حکمت نهفته است و کتاب به عنوان یار مهربان، همدم و مونس ما بوده و رفیق و دوست ما خواهد بود و همواره به انسان نیکی، دانش و معرفت می‌آموزد.

صالح‌پ‍ور ادامه داد: کتابخانه ملی ایران حکم خانه هر ایرانی را دارد. زیرا ایرانیان همواره به علم، معرفت و آگاهی اعتقاد داشته‌اند و خصلت ایرانی، دانایی و توانایی است.

صالح‌پور ادامه داد: تاکنون 25 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف ادبی، هنری، مردم‌شناسی، تاریخ و فولکلور نوشته‌ام و امسال در شرایط کرونایی دو کتاب از نوشته‌های بنده منتشر شده است. یکی از آن‌ها «هفت کافه بین راهی» نام دارد که هفت داستان اپیزودیک درباره هفت کافه میان راه و اتفاق‌هایی که در آن رخ می‌دهد را تعریف می‌کند. کتاب دیگرم نیز که اخیرا منتشر شده است «در پنجره‌ها و درگاهی‌های اهواز قدیم» نام دارد که مجموعه‌ای از عکس‌های مصور و معماری خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب فضیلت، دانش و معرفت ایجاد می‌کند و امیدوارم همواره هر ایرانی دسترسی به کتاب داشته باشد چرا که تعالی و کمال جامعه با کتاب حاصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز