خبرگزاری کار ایران

رونمایی از بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۷۱

بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی مرکز متنا به نقل از رئیس مرکز متنا سازمان بسیج گفت: بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی در هفنه آینده توسط مسئولین ارشد نظامی رونمایی خواهد شد. 

مهدی جعفری‌‌‌جوزانی رئیس مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج درباره جزئیات ساخت و انتشار بازی «ژنرال در سایه» که درباره سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولید شده، توضیحاتی را ارائه داد که اخبار تکمیلی آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار میگیرد. 

جعفری‌‌‌‌جوزانی رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در ادامه، درباره جزئیات بازی ژنرال در سایه اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، شاهد یک پروژه بسیار خیره‌کننده به اسم «ژنرال در سایه» خواهیم بود. این بازی در سبک اکشن اول شخص ساخته شده و روای اتفاقاتی است که در ده ماه محاصره شهر آمرلی توسط داعش بوقوع پیوسته و در نهایت با ورود شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با هلیکوپتر به این شهر ضمن دلجویی از خانواده‌های بی‌دفاع / محاصره شهر را در هم شکسته و منطقه آمرلی را از لوث حضور جنایتکاران دادعشی مورد حمایت رژیم تروریست آمریکا پاک میکند. 

او بیان کرد: این بازی بسیار جذاب که از داستان بسیار پرکشش و کیفیت فنی و هنری بسیار خوبی بهره میبرد همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی و به زودی روانه بازار خواهد شد. 

امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در پایان به زمان و مکان و مهمانان مراسم اشاره و اعلام کرد: به زودی جزییات مراسم در اختیار رسانه‌های محترم قرار میگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز