خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور؛

آغاز ثبت نام چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۶۷

محمد صادق محسنی کبیر مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق محسنی کبیر مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر آغاز شد. 

وی افزود: این جشنواره امسال به شکل ملی و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شکل کاملاً غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و مسابقات تلفنی و پیامکی صورت می‌پذیرد. 

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: همه علاقه مندان به قرآن کریم در همه سنین و از هر جای کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. 

وی گفت: جشنواره امسال در ۲۲ رشته و در گروه حفظ شامل حفظ ۵ جز اول، ۱۰ جز، ۲۰ جز کل، حفظ سوره مبارکه فجر، جز ۳۰ و حفظ ۱۰ سوره از قرآن (ویژه کودکان)، قرائت شامل صوت و لحن، ترتیل، اذان و ذکر صلوات با صوت خوش، تفسیر شامل ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه فجر و هنر شامل خوشنویسی آیات قرآن و نقاشی موضوعی قرآن (ویژه کودکان) برگزار می‌شود. 

محسنی کبیر تصریح کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۲ دی ماه ادامه دارد. ضمناً مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راه یافتگان به بخش نهایی برگزارمی شود. 

وی در پایان سخنانش گفت: کلیه علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۱۱ دی ماه برای ثبت نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز