خبرگزاری کار ایران

چه کسانی دولت مخفی را تشکیل دادند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۳۰

کتاب «جهان و جهاندار» نوشته عباس اکبر از سوی انتشارات کتاب‌سرا روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «جهان و جهاندار» با موضوع بررسی ایلومیناتی‌ها یا دولت نامرئی نوشته عباس اکبر از سوی انتشارات کتاب‌سرا روانه بازار کتاب شد.

عباس اکبر می‌گوید در این کتاب کوشش شده داستان چند تن از شخصیت‌هایی که در سال ۱۷۷۳ در منزلی واقع در خیابان یودن گاسه شهر فرانکفورت آلمان دور هم جمع شده بودند تا طرح‌های حکومتی جهان شمولی تشکیل دهند به رشته تحریر درآمده است.

به گفته این نویسنده، اشخاصی که در این کتاب از آنها نام برده می‌شود، به هیچ ملتی وابستگی ندارند. این افراد نه چپ، نه راست و نه حتی لیبرال بودند اما برای پیشبرد اهداف‌شان از تمام ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استفاده می‌کردند و امروز نیز همین رویه را دنبال می‌کنند. از ویژگی‌های این افراد، گم کردن ردپا برای به بیراهه کشاندن مقام‌های دولتی است و برای نیل به اهداف خود از تمام مذاب بهره می‌برند. محققان این گروه را «ایلومیناتی» (روشن ضمیران) نام گذاشته‌اند. عناوین دیگری هم مانند برادر بزرگ، دولت نامرئی، مردان خاکستری، دولت مخفی و... به آنها نسبت داده شده است.

ایلومیناتی‌ها افراد عادی نیستند و اکثرشان از ثروتمندترین مردان جهان هستند. در تلویزیون یا سایر رسانه‌های جمعی ظاهر نمی‌شوند. جریاد و شبکه‌های اطلاع‌رسانی در تصرف آنهاست اما بخش عمده مردم حتی نام انها را نمی‌دانند.

به اعتقاد عباس اکبر، هدف نهایی ایلومیناتی‌ها منقاد کردن بشریت توسط ابزار پیشرفته برای به کنترل درآوردن ذهن بشر است. در حقیقت بشریت به‌نوعی تبدیل به آزمایشگاهی برای این مردان شده است.

«جهان و جهاندار» در ۴۰ بخش و با قیمت ۸۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز