خبرگزاری کار ایران

تقدیر از ۴۰ نوجوان مرثیه خوان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۱۷۱

از ۴۰ نوجوان مرثیه خوان و مداح اهل بیت (ع) که در طول ماه‌های محرم و صفر در قالب برنامه «بلندا» مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در فضای باز منازل شهداء برگزار می‌کردند، دوشنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۵ تقدیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرضیه خسروی بروجنی مدیرفرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای آیین‌های قدیمی عزاداری «چهار پایه خوانی» که از اوایل ماه محرم در کوچه هاو فضاهای باز بیت الشهداء منطقه ۱۴ با حضور هیئت‌های عزاداری نوجوان تعداد ۴۴ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، دوشنبه ۸ دی از ۴۴ نوجوان شرکت کننده در برنامه‌های عزاداری تجلیل می‌شود. 

رییس فرهنگسرای اخلاق افزود: در آیین تجلیل از نوجوانان مرثیه خوان برنامه «بلندا» که به صورت زنده (live) از طریق صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh. farhangsara@ با حضور تعداد محدودی از نوجوانان برگزار می‌شود، پس از ارائه گزارش دبیر این برنامه در منطقه چهارده، لوح تقدیر و هدایای شش نوجوان مداح اهل بیت (ع) اهداء می‌شود و همزمان نیز، هدایا و الواح تقدیر سایر نوجوانان شرکت کننده در هیئت‌های عزاداری در خانه‌های فرهنگ شهید اندرزگو، فرشته آزادی، ابوذر، شکوفه، زیتون، و خانه قرآن به آن‌ها داده می‌شود. 

خسروی بروجنی ابراز امیدواری کرد برگزاری اینگونه برنامه‌ها با مشارکت نوجوانان، در علاقمندی بیشتر نوجوانان به آیین‌های مذهبی، روضه امام حسین (ع) و تربیت دینی آن‌ها موثر می‌باشد. 

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴واقع است۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز