خبرگزاری کار ایران

«بادیگارد» حاتمی‌کیا به شبکه سحر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۱۰۷

فیلم سینمایی «بادیگارد» با نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، این فیلم در بخش مسابقه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. «بادیگارد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های بصری را دریافت کرد و در بخش‌های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم برداری هم نامزد شد. 

این فیلم هجدهمین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که مضمونی اجتماعی دارد و در باره یک محافظ شخصی است. 

این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند، اما در جایی دیگر و براساس حوادث متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است. 

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، کیمیا حسینی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، سیداحسان امانی، کامران نجف زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، محمد ربانی و سیامک سالاری در «بادیگارد» با تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی نقش آفرینی کرده اند. 

فیلم سینمایی «بادیگارد» یکشنبه ۷ دی ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در مدت زمان ۶۱ دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است. 

حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه این فیلم به زبان بوسنیایی را انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز