خبرگزاری کار ایران

تصمیمات مجلس در بودجه ۱۴۰۰ به میز «پایش» می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۶۲

برنامه امشب پایش قصد دارد با حضور یکی از اعضای هیت رییسه مجلس شورای اسلامی، آحرین تصمیمات حانه ملت برای بودجه سال آینده کشور را واکاوی کند.

به گزارش ایلنا، مهمان بخش اول برنامه امشب ۷ دی پایش «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا علاوه بر بررسی بودجه ۱۴۰۰ کشور در خصوص فرار مالیاتی، شفافیت آرای نمایندگان و راهکار‌های برون رفت از بحران اقتصادی با بینندگان گفتگو کند. 

در ادامه برنامه به منظور پیگیری مشکلات تولیدکنندگان، «حمید ظهرابی» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس نتیجه پیگیری صدور مجوز احداث واحد تولید مایع شوینده این استان، «اسماعیل برات» معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور درباره وضع صدور مجوز راه اندازی سیستم گردشگری، «سید علی مفاخریان» مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران در خصوص پیگیری صدور مجوز فست فودهای سیار و «صمد رفیعی» مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور درباره راههای صدور مجوز گلخانه با مخاطبان گفتگو می‌کنند. 

پایش به تهیه‌کنندگی «الهام پیرهادی» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها پس از بخش خبری ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز