خبرگزاری کار ایران

کتاب «عقیق سلیمانی» منتشر شد/ مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی و پوسترهای منتشر شده

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۶۱

مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی و پوسترهای منتشر شده با موضوع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، موسسه فرهنگی هنری «کساء» در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی و پوسترهای منتشر شده با موضوع توصیف سردار سلیمانی را در قالب کتاب «عقیق سلیمانی» منتشر کرد. 

این کتاب مشتمل بر برترین اشعار شاعران کشورمان در وصف شهید سلیمانی و طرح‌ها و پوسترهای خلق شده‌ای است که توسط هنرمندان کشورمان منتشر شده‌اند. 

در توضیح این مجموعه که در قالب یک دلنوشته منتشر شده، آمده است: 

«شب جمعه بود که گفتند: بابا رفته است تا ادامه عملیاتش را در آسمان‌ها فرماندهی کند! و ما نذر کردیم کلمه روی کلمه و طرح روی طرح بگذاریم؛ و از نقش‌ها و کلمات و شعرها پله بسازیم تا قدمان بلند شود و بتوانیم از جایی نزدیکتر به آسمان به پدر آسمانی‌مان سلام کنیم! حالا نزدیک یکسال از آن شب هولناک گذشته! 

شعرهاو طرح‌هایمان به بلوغِ کتاب شدن رسیده‌اند تا فرمانده از آسمان سربازانِ قلم به دستش را ببیند و پای نامه‌هایشان امضا بزند… و از امروز دو مجلد کتاب «عقیق سلیمانی» برای همه دلدادگان آن شهید عزیز در دسترس خواهد بود»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز