خبرگزاری کار ایران

دورهمی، زوجی نو و دستپخت پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۹۶

​مرکز تحقیقات صداوسیما با انتشار نظرسنجی از مردم درباره ویژه برنامه‌های شب یلدای امسال اعلام کرد میزان بیننده این ویژه‌برنامه‌ها نسبت به پارسال ۴٫۳ درصد رشد داشته و به ۴۳٫۲ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد ۷۷٫۱ درصد مردم، بیننده برنامه‌های سیمای رسانه ملی اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، اخبار و… بوده‌اند. 

از میان ویژه‌برنامه‌های شب یلدا که از شبکه‌های سیما پخش شد، برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم با ۱۵٫۱ درصد و «زوجی نو» از شبکه سه با ۱۴٫۱ درصد بیشتر از دیگر برنامه‌ها بیننده داشتند. مسابقه «دستپخت» از شبکه یک هم با ۱۰٫۴ درصد بیننده در رده سوم قرار گرفته است. ۸۴٫۹ درصد مردم از «دورهمی»، ۸۵٫۹ درصد از «زوجی نو» و ۸۹٫۶ درصد هم از «دستپخت» در حد «زیاد» ابراز رضایت کرده‌اند. 

بر اساس این نظرسنجی، در مجموع، ۷۰٫۹ درصد مردم از ویژه برنامه‌های شب یلدا در حد «زیاد» ابراز کردند. 

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما ۶۳٫۴ درصد مردم معتقدند ویژه‌برنامه‌های امسال نسبت به پارسال «بهتر» شده بود. در حالی که ۶۵٫۱ درصد از مردم انتقادی به این برنامه‌ها نداشتند، اما ۱۰٫۹ درصد «شاد نبودن»، ۴٫۸ درصد «تنوع نداشتن» و ۴٫۶ درصد هم «جذابیت نداشتن» را مهم‌ترین انتقاد خود به برنامه‌های پخش‌شده اعلام کردند. 

مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد ۵٫۷ درصد مردم هم «شنونده ویژه برنامه‌های شب یلدای شبکه‌های صدا» بوده‌اند. ۸٫۹ درصد هم از «شبکه‌های استانی» پای سفره یلدا نشسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز