خبرگزاری کار ایران

بازیگر «لیسانسه‌ها» به شبکه سحر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۸۸

مریم سرمدی بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» امشب در برنامه «ما و شما» میهمان مخاطبان کردزبان شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی قوامی تهیه کننده برنامه «ما و شما» از حضور مریم سرمدی بازیگر تلویزیون در برنامه امشب خبر داد و گفت: ضمن مرور آثار و فعالیت‌های هنری وی و پخش بخش‌هایی از فیلم‌هایی که وی در آن ایفای نقش کرده است، گپ و گفت و گوی صمیمانه با این هنرمند با سابقه خواهیم داشت. این دعوت به بهانه حضور سرمدی در سریال «لیسانسه ها» ست که هم اکنون از کانال کردی سحر پخش می‌شود. 

مریم سرمدی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است و از سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری‌اش را با حضور در تئاتر آغاز کرده است. 

فیلم‌های سینمایی سرطان، حراج، چند کوچه پایین تر، خداحافظ رفیق، دیدار و… از جمله فیلم‌هایی است که او در آن نقش داشته است و حلقه سبز، آسمان همیشه ابری نیست، ارمغان تاریکی، سراب، دست بالای دست، دختران حوا، فوق لیسانسه‌ها و غیره نیز از سریال‌هایی است که در آن بازی کرده است. 

قوامی همچنین گفت و گوی تلفنی مخاطبان با میهمان برنامه، پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه‌های گذشته مجموعه «ما و شما»، پخش عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی بینندگان از اتفاقات جالب و لحظه‌های ناب با موضوعات خانوادگی و اجتماعی و نیز پخش کلیپ و موزیک ویدئوی شاد کردی را از آیتم‌های متنوع و جذاب دیگر این برنامه عنوان کرد. 

«ما و شما» به تهیه‌کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی، ششم دی ماه ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز