خبرگزاری کار ایران

«تا بشویم آب را در جوی شعر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۲۴

کتاب «تا بشویم آب را در جوی شعر» اثر تازه‌ای از «پیرایه یغمایی»، شاعر معاصر ایران منتشر شد.

سروده‌های پیرایه یغمایی، پژواک احساسات عاطفی و اجتماعی اوست که از پس سالیان دراز، سرانجام در مجموعه «تا بشوییم آب را در جوی شعر» گردآوری شده است.

او سرودن شعر را از نوجوانی آغاز کرد و با همه دشواری‌ها توانست در راه پاسداری از ادبیات ایران ثابت قدم باشد.این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های شعر پیرایه یغمایی است که در آن غزلیات و گونه‌های دیگر شعر چاپ شده است. کتاب‌های دیگر این مجموعه که شامل شعرهای نو است، به زودی منتشر می‌شود.

پیش از این، کتاب‌های سه حقه‌باز Three  Crooks را انتشارات HHA از این شاعر منتشر کرده که این کتاب در ماه اول سه هزار نسخه فروش رفت. کتاب «شکار پی شکاره» را انتشارات پرنده‌ آبی، «همه چیز مگر عشق» را انتشارات شورآفرین، «از یک تا صفر» و «ابری بازیگوش» را انتشارات خط خطی منتشر کرده است. ابری بازیگوش برنده‌ی جایزه لاک‌پشت پرنده شده است. کتاب ملانصرالدین و خرش را هم انتشارات راندم‌هاس Random House از این نویسنده به چاپ رسانده است.

کتاب «تا بشوییم آب را در جوی شعر» را انتشارات دادکین در قطع رقعی، ۱۲۵ صفحه، جلد شومیز به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه منتشر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز