خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق با حضور پژمان جمشیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۶۶

قسمت سوم برنامه‌ی همرفیق توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد. 

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت. 

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در سومین قسمت از این برنامه پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر به همراه سام درخشانی حضور پیدا می‌کنند. 

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد. 

جهت دانلود قانونی با حجم نیم بها روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز