خبرگزاری کار ایران

«پنج ستاره» به پخش رسید/ از تغییر مجری تا اضافه شدن بخش‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۶۷

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری از این هفته از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری از این هفته پنج شنبه و جمعه (۴ و ۵ دیماه) ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. 

مسابقه «پنج ستاره» با ساختار جدید در ۴۰ قسمت از این هفته با هدف حمایت از کالای ایرانی از گروه اجتماعی شبکه پنج و با اجرای ابوالفضل آقا خانی تقدیم مخاطبان شبکه پنج می‌شود. 

در آزمون سری جدید مسابقه «پنج ستاره» بیش از ۱۲ هزار نفر ثبت نام کردند و شرکت کنندگان در آزمون ورودی پس از کسب امتیاز مورد نظر به مسابقه پنج ستاره دعوت شدند. 

در مسابقه «پنج ستاره» دو شرکت کننده در پنج مرحله که سه مرحله‌ی آن بصورت پرسش و پاسخ و دو مرحله آن به صورت عملی خواهد بود، به رقابت خواهند پرداخت و در آخر شرکت کننده‌ای که ستاره بیشتری داشته باشد، برنده مسابقه خواهد بود و به مرحله انتخاب جایزه خواهد رفت. 

محور سوالات این مسابقه برای شرکت کنندگان در حوزه اطلاعات عمومی، تاریخ، ادبیات فارسی، ورزش، علمی، مسائل دینی و… انتخاب شده است. 

علاوه بر رقابت نظری شرکت‌کنندگان، بخش بازی‌های عملی نیز در این مسابقه طراحی شده است. بنا بر این گزارش جوایز این مسابقه ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید کالای ایرانی است. 

گفتنی است هر هفته یک مسابقه‌ی پیامکی برای بینندگان در نظر گرفته شده است که در پایان هفته از بین کسانی که پاسخ درست سوال را ارسال نمایند، به قید قرعه جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت. 

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت شبکه پنج سیما به نشانی www. tv5. ir و صفحه مسابقه پنج ستاره مراجعه کنند. 

مسابقه «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که بصورت هفتگی هر پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما تماشایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز