خبرگزاری کار ایران

بزرگداشتی در حوزه چاپ در ۲۴ استان‌ کشور/ «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۴۳

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری «بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‎اندرکاران» در استان‌ها خبر داد و گفت: به زودی برنامه‌های «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» از سوی دفتر چاپ و نشر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهرزاد دانش گفت: همچون سال‎های گذشته در پاییز امسال برنامه سالانه «بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‎اندرکاران» آن در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی دفتر چاپ و نشر با ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‎ها، برنامه هایی در 24 استان‎ برگزار شده است. «بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‌اندرکاران» با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی مبتنی بر پیشگیری‎های لازم در حفظ فاصله اجتماعی و پوشش حفاظت‎های فردی و پرهیز از تجمع برگزار شده‎اند و از اهالی برگزیده چاپ تقدیر به عمل آمده است.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر همچنین دربارۀ دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‌ها نیز گفت: بازدید از واحدهای چاپی، گفت‎و‎گو با صاحب‌نظران، متخصصان و فعالان حوزه چاپ، بررسی مشکلات و موانع و دریافت پیشنهادات و طرح‎ها از دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‎ها بوده است.

دانش در پایان خاطرنشان کرد: به زودی جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر نیز کار خود را با اعلام فراخوان بخش مسابقات آغاز خواهد کرد و دو برنامه «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» را برای اهالی نشر، چاپ و طراحان پیش خواهد برد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش جلسه شورای سیاست‌گذاری «نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر» برگزار شد و در آن بر تقدیر از خادمان و پیشکسوتان و پدید آورندگان در کنار برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های علمی تاکید شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز