خبرگزاری کار ایران

بازگشت پرمخاطب‌ها به آنتن تلویزیون/ پخش «خندوانه»، «دورهمی» و «عصر جدید» در زمستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۱۴

بازگشت سه برنامه مطرح تلویزیونی به آنتن در زمستان ۹۹ باعث می‌شود روزهای منتهی به پایان سال برای شبکه‌های مختلف سیما روزهای پرمخاطبی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که چند ماهی از غیبت برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون می‌گذشت و در این مدت مسابقه‌های مختلفی جایگزین آنها در جدول پخش شده‌اند اما خبر می‌رسد شبکه سه با ادامه پخش «عصر جدید» قصد دارد این فصل از برنامه را تا پایان سال به اتمام برساند.

احسان علیخانی چندی پیش در یک نشست مجازی توضیحاتی را درباره وقفه پیش آمده در تولید این مسابقه ارائه داد.

تهیه‌کننده «عصر جدید» در ادامه درباره اینکه چرا در آبان ماه امسال ضبط «عصر جدید» انجام نشده است توضیح داد: برای من به عنوان تهیه‌کننده بهترین کار بود که کار را تولید کنیم چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود خدا کمک کند تا نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسد. 

وی ادامه داد: به ویژه که مشکلاتی داریم که کمرشکن است، از هزینه‌های کلان در فضای تولید گرفته تا دیگر هزینه‌ها و اجاره و… دلیل ما برای اینکه نتوانستیم برنامه را در آبان ضبط کنیم این بود که شرکت‌کننده‌های انفرادی و گروهی داشتیم و شرایط برای حضورشان مساعد نبود. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم. 

علیخانی یادآور شد: نود درصد شرکت‌کننده‌ها شهرستانی هستند و باید به تهران می‌آمدند در شرایطی که نمی‌توانند ماسک بزنند تمرین می‌کردند، خانواده‌هایشان درگیر بودند، منع تردد بود و مشکلات زیادی داشتیم وگرنه ما هم دوست داریم کار را عاشقانه شروع کنیم و امیدوارم زودتر آغاز شود. 

وی در ادامه گفت: اگر شرایط مهیا باشد در دی ماه ضبط ادامه این فصل را شروع می‌کنیم وگرنه در بهمن یا اسفند ضبط اصلی را شروع می‌کنیم. 

در چند روز گذشته نیز ایمان قیاسی دیگر مجری این مسابقه با انتشار ویدئویی از پخش «هشتگ عصر جدید» از ابتدای دی‌ماه خبر داد و به نظر می‌رسد در سه ماه پایانی سال تکلیف این مسابقه مشخص خواهد شد. 

«دورهمی» مدیری با همان شکل و شمایل قبل برگشت

مهران مدیری آخرین قسمت‌های دورهمی را پیش از شروع ماه محرم و صفر روی آنتن برد و بعد در یک نشست خبری اعلام کرد سری جدید این برنامه را با شمایل تازه روی آنتن می‌برد. شب یلدا که فرا رسید شبکه نسیم خبر از پخش ویژه‌برنامه‌ دورهمی را داد. ویژه‌برنامه‌ای که البته رنگ و بویی از ویژه بودن نبرده بود و مطابق دیگر قسمت‌های «دورهمی» روی آنتن رفت. 

مدیری در بخش کوتاهی از این برنامه با اشاره به ادامه دادن سری چهارم این برنامه گفت:  قرار بود سری چهارم «دورهمی» در ۱۰۰ قسمت ساخته شود، ما ۸۰ قسمت ضبط کردیم اما به خاطر شرایط کرونا و ایام ماه محرم و صفر برنامه را ضبط نکردیم و متوقف شد. 

مدیری تأکید کرد: طبق تعهد قبلی ۲۰ قسمت از فصل چهارم را ضبط کردیم و ویژه‌برنامه یلدا یکی از آن ضبط شده‌ها است. 

برنامه «دورهمی» قرار است از این هفته ادامه پیدا کند و چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. به نظر می‌رسد سری پنجم این برنامه نیز با فرارسیدن سال نو آماده پخش شود.

بازگشت پر کش و قوس خندوانه

پس از آنکه آخرین فصل از خندوانه روی آنتن رفت، بسیاری منتظر پخش سری جدید این برنامه در عید نوروز۹۹ بودند که رامبد جوان در اینستاگرامش با اشاره به شیوع ویروس کرونا از تعطیلی این برنامه تا زمان عادی شدن شرایط کشور خبر داد. اتفاقی که در پی آن شایعه‌هایی مبنی بر قطع همکاری جوان با شبکه نسیم را در رسانه‌ها دست به دست چرخاند.

رامبد جوان در این فاصله تلاش کرد مسابقه‌ای شبیه خنداننده شو را روانه شبکه نمایش خانگی کند که البته تلویزیون جلوی ساخت آن را گرفت و حالا جوان تصمیم گرفته این مسابقه را به فصل جدید خندوانه بیاورد. وعده‌های جوان برای ساخت خندوانه به آبان امسال موکول شد. اتفاقی که با پست جدید اینستاگرامی او رنگ جدی به خودش گرفت و به نظر می‌رسد او قصد دارد تا قبل از شروع زمستان پخش «خندوانه» را آغاز کند. 

به تازگی نیز رامبد جوان هم با انتشار یک ویدئو در فضای‌مجازی دوباره خودش و فصل جدید «خندوانه» را سر زبان‌ها انداخت. او در این ویدئو علاوه بر تبلیغِ برنامه‌های شبکه نسیم در شبِ یلدا و درخواست از مردم برای نرفتن به دورهمی‌های خانوادگی، توصیه‌های کرونایی هم برای مردم داشت. او در لا به لای همین توصیه‌ها و تبلیغ‌ها، اعلام کرد در تدارکِ فصل جدید «خندوانه‌» ایم تا به زودی با کلی اتفاق جدید و جذاب، به آنتن برسیم. 

رامبد جوان قصد دارد در سری جدید این برنامه مسابقه «خنداننده شو» را که فراخوان آن را ماه گذشته منتشر کرده بود آماده پخش کند و به نظر می‌رسد از نیمه دی‌ماه باید منتظر پخش این برنامه از شبکه نسیم باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز