خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه شبکه سحر برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۳۶

به مناسبت نزدیکی ایام سالگرد شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» و همراهان، ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «این راه ادامه دارد…» از امشب روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پناه نجف‌زاده، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه ۵۰ دقیقه‌ای برنامه «این راه ادامه دارد» گفت: این برنامه با هدف یادآوری نام و خاطره سردار مقاومت و شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و دستاوردهای بزرگ او در جبهه مقاومت پخش خواهد شد. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند تجربه ما در جمهوری اسلامی نشان داده است که مقاومت جواب می‌دهد و تجربه‌های متعددی هم با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است و از نمونه‌های بارز آن در جنگ «قره باغ» بود. در حالی که ۳۰ سال آذربایجان با غرب مذاکره کرد، اما یک وجب از خاک خود را نتوانست آزاد کند. اما به تاسی از روش مقاومت اسلامی و ملی توانست در کمتر از ۲ ماه اراضی خود را آزاد کند و این حاصل ترویج پیوسته و مستمر مکتب «حاج قاسم» برای تربیت نسل‌های آینده خواهد بود. 

نجف‌زاده در ادامه افزود: محورهای اصلی این ۱۵ برنامه عبارتند از: ما ملت امام حسین (ع) هستیم، نقش مقاومت، ایثار و شهادت در حیات طیبه، مکتب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) مظهر آزاده زیستن و آزادگی، مقاومت و شهادت تضمین کننده حفظ دین و وطن، مکتب امام حسین (ع) چشمه‌ای جوشان برای تربیت رزمندگان و ایثارگران و…

نجف‌زاده در ادامه برشمردن محورهای اصلی برنامه، به ارتباط روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در مناقشه اخیر قره باغ اشاره کرد و افزود: محورهایی همچون جنگ قره باغ و نقش مکتب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) در آزادی اراضی اشغالی پس از ۲۸ سال، بیان نمایش گونه‌ای از رشادت و ایثار در جبهه آذربایجان برای آزادی اراضی اشغالی و پیوند آن با جبهه‌های ۸ساله دفاع مقدس ایران و بیان گوشه‌هایی از رشادت‌ها و نقش «سردار سلیمانی» در کمک به مردم مظلوم منطقه و توسعه و استحکام جبهه مقاومت از آن جمله خواهد بود. 

تهیه‌کننده ویژه برنامه «این راه ادامه دارد…» افزود: بخش‌های مختلفی در این برنامه گنجانده شده است که حضور کارشناسانی از مقامات لشگری و کشوری و یاران سردار شهید در برنامه به عنوان مهمان، حضور دوستان و خانواده شهدای مدافع حرم در برنامه، پخش کلیپ و نماهنگ، بخش عکس و فیلم‌های ارسالی از مخاطبان و بینندگان کانال آذری، پخش گزارش‌های مستند مردمی با موضوع شهدای مدافع حرم و شهدای قره باغ، برگزاری مسابقه زنده تلفنی و پیامکی و ارتباط تلفنی با مخاطبان کانال آذری. 

نجف‌زاده در پایان گفت: اجرای تمامی این برنامه برعهده معین عبازاده است. وی از یونس نوعی به عنوان دستیار تهیه و امیر تقی زاده نیز به عنوان گزارشگر نام برد. 

ویژه برنامه «این راه ادامه دارد…» از ۱ دی به مدت ۱۵شب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران بروی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز