خبرگزاری کار ایران

عبدالمجید ارفعی دوباره بستری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۰۰

پسر عبدالمجید ارفعی از بستری شدن پدر به دلیل کم‌خونی در بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اوایل آبان سال جاری خبرها از بستری شدن عبدالحمید ارفعی (متخصص زبان‌های باستانی) حکایت داشتند. او به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد و بعد از سپری کردن دوره نسبتا طولانی بعد از حدود ۲۰ روز از بیمارستان مرخص شد، اما اکنون بار دیگر ایشان به دلیل کم خونی در بیمارستان بستری شده است.

سورنا ارفعی (پسر عبدالمجید ارفعی) با اعلام خبر بستری شدن دوباره این پژوهشگر زبان‌های باستانی در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: پنجشنبه هفته گذشته به دلیل کم‌خونی ناچار به بستری کردن پدر در بیمارستان مسیح دانشوری در بخش بیماران کرونایی شدیم و تاکنون سه واحد خون به ایشان تزریق شده است. اکنون هم امیدوار هستیم بتوانیم با بهبود حال عمومی، به زودی از بیمارستان مرخص‌شان کنیم.

 به گفته او، هنوز دلیل کم‌خونی ارفعی مشخص نیست، اما احتمال می‌رود به دلیل ابتلا به کرونا شاهد بروز چنین مشکلاتی باشیم.

بیش از دو ماه است که آنتی بیوتیک به عبدالحمید ارفعی تزریق می‌‌‌شود و باتوجه به افت شدید اکسیژن خون و کم‌خونی و وخامت وضعیت عمومی، او بار دیگر به بیمارستان منتقل شد.

فرزند ارفعی می‌گفت: اکنون شرایط رو به بهبود است و امید می‌رود، روند بهبودی ادامه پیدا کند. 

سورنا ارفعی یادآور شد: در حال حاضر نیز ارفعی زیر نظر دکتر فرزانگان در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز