خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۴۰

محمد ژیان، سیامک زمردی مطلق و رضا معطریان مسئولیت داوری عکس‌های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

به گزارش ایلنا، داوران مسابقه عکس تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. 

محمد ژیان، سیامک زمردی مطلق و رضا معطریان هیات داوران مسابقه عکس تئاتر این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند. 

محمد ژیان

محمد ژیان متولد ۱۳۳۰ از عکاسان تئاتر و تلویزیون و برادر مرحوم رضا ژیان است و سابقه عکاسی از نمایش‎های «لطایف عبید زاکانی» اسماعیل خلج، «مستانه»، «آتراکسیون+مرگ» و «دوستان با محبت » به کارگردانی رضا ژیان، «شنبه هفتم» سیاوش طهمورث و سریال‌های «زیر بازارچه» و «نقد و نسیه» ساخته رضاژیان و... را در کارنامه کاری خود دارد. 

سیامک زمردی مطلق

سیامک زمردی مطلق متولد ۱۳۳۷ در تهران عکاس سینما و تئاتر است. وی عکاسی تئاتر را از سال ۶۷ با نمایش «مده آ» به کارگردانی قطب الدین صادقی آغاز کرده و عضویت و هیات موسس و ریاست انجمن عکاسان خانه تئاتر، مسئولیت بخش مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر در ادوار مختلف، عضویت انجمن عکاسان خانه سینما و عضویت شورای مرکزی انجمن عکاسان خانه سینما را برعهده داشته، جوایز متعددی را از آن خود کرده و سابقه برگزاری نمایش های انفرادی و گروهی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

رضا معطریان

رضا معطریان متولد ۱۳۴۸ در مشهد عکاس تئاتر و خبری است. او علاوه بر عکاسی از تئاتر، سابقه دبیری عکس روزنامه‌های مختلف، دبیری بخش مسابقه و نمایشگاه عکس سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، داوری دومین دوره عکس سال مطبوعاتی ایران و ششمین جایزه عکس شید و... را برعهده داشته است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین  مسافر آستانه بهمن ۹۹ برگزار می شود. نشانی سایت جشنواره www.fitf.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز