خبرگزاری کار ایران

۲۷ تذکر و پلمپ دو واحد از اصناف و تاسیسات گردشگری گیلان در شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۱۵

با توجه به توصیه‌های اکید ستاد کرونای کشور درخصوص خطرات تجمعات در شب یلدا، توسط گشت‌های مشترک نظارتی از اماکن و تأسیسات گردشگری بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، رییس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: با توجه به توصیه های اکید و مکرر ستاد کرونای کشور در خصوص خطرات  و تاثیر شب‌نشینی و تجمعات در شیوع مجدد بیماری کرونا، طی گشت مشترک تیم نظارتی متشکل از نمایندگان ادارات نظارت بر اماکن،بهداشت و میراث‌ فرهنگی از واحد‌های صنفی و تاسیسات گردشگری بازدید بعمل آمد.

روزبه آلیانی گفت: علی رغم اعلام ستاد کرونای استان و درخواست های مکرر مسئولین از واحد‌های صنفی متاسفانه برخی از این واحدها در حال ارائه خدمات به مشتریان بودند که به ۲۷واحد تذکر شفاهی و به دو واحد متخلف اخطاریه پلمپ ابلاغ شد.

او در انتها اضافه کرد: با تاکید به این موضوع که این بازدیدها فقط به دلیل حفظ سلامتی شهروندان عزیز بوده از مدیران واحد‌های پذیرایی درخواست نمود تا همکاری لازم  را با ادارات تابعه داشته باشند تا بتوانیم موج بیماری را پشت سر بگذاریم و انشاالله در آینده نزدیک شاهد عادی شدن فعالیت تمامی مشاغل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز