خبرگزاری کار ایران

با روایت بهزاد فراهانی؛

اهالی تئاتر شهر در یک نماهنگ از دلتنگی‌هایشان در شب یلدا گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۱۴۹

همزمان با فرا رسیدن آیین شب یلدا کارکنان مجموعه تئاتر شهر با همراهی بهزاد فراهانی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و حضور تعدادی دیگر از هنرمندان نماهنگی را در دسترس مخاطبان قرار دادند.

به گزارش ایلنا، مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر همزمان با فرا رسیدن آیین شب یلدا نماهنگی را با حمایت تعدادی از هنرمندان شناخته شده کشورمان تولید کردند. 

کارکنان مجموعه تئاتر شهر در این نماهنگ ویژه «شب یلدا»که توسط روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر متناسب با حال و هوای روزهای کرونایی پیش روی مخاطبان قرار گرفته، تلاش خود را انجام داده اند تا به واسطه یک روایت نوشتاری – تصویری با صدای بهزاد فراهانی و همراهی شیرین یزدان بخش بازیگر و از همراهان تئاتر شهر به بیان دلتنگی های این روزهای خود برای اجرای تئاتر، حضور هنرمندان و تماشاگران در تالارهای نمایشی این مجموعه به بهانه فرا رسیدن شب یلدا سخن بگویند. 

بهزاد فراهانی (گوینده متن)، شیرین یزدان بخش (بازیگر)، کهبد تاراج (نویسنده)، رضا بهرامی(کارگردان)، امیر کوروش اعرابی (تصویربردار)، فرید نوایی (تدوینگر و مشاور پروژه)، حسین طاهربخش (مدیریت امورفنی)، نادربهرامی (دستیار کارگردان)، رضا خضرایی و میثم صفری (طراحان نور)، احسان سلیمانی (ماشینری)، بهمن وخشور(طراح گرافیک) ، کمال پورمحمدی (تدارکات) و علیرضا سعیدی (مدیرتولید و مجری طرح) عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می دهند. 

موسیقی این نماهنگ نیز برگرفته از قطعه بی کلام «تهران عاشق» به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی بوده که طی روزهای گذشته در قالب یک آلبوم رایگان به همین نام با خوانندگی محمد معتمدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. ضمن اینکه ابراهیم گله دارزاده، محمدبهرامی، حسن جودکی، مهتا کریمی، میثم خانکی و شاهین رحمانعلی نیز دیگر همراهان و مشاوران این پروژه بوده اند. 

برای آگاهی و اطلاع درباره تازه ترین برنامه ها و اجراهای مجموعه تئاتر شهر به سامانه اینترنتی   www.city.theater.ir   و صفحه اینستاگرام این مجموعه به آدرس @tehran.city.theater  مراجعه کنید.

حجم ویدیو: ۲۸.۴۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۳۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز