خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم‌تئاتر «شبان یلدا» به مناسبت بلندترین شب سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۰۴

فیلم تئاتر «شبان یلدا» به کارگردانی نگار میرفخرایی به مناسبت شب یلدا، گرامی‌داشت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به شرایط ویژه شب یلدای امسال، این نمایش از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در پایگاه مجازی th.kpf.ir به‌صورت رایگان اکران خواهد شد.

شب یلدای امسال با وجود شرایط بحران کرونا متفاوت برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه کودکان در این شب از جمع‌ها و میهمانی‌های خانوادگی دور هستند، مرکز تولید تئاتر کانون اکران نمایش عروسکی «شبان یلدا» به نویسندگی کامیار محبی را در دو شب ۲۹ و ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در فضای مجازی به کودکان هدیه می‌دهد.
فیلم تئاتر «شبان یلدا» درباره زن و شوهر ماهی‌گیری است که با گل‌آلود شدن رودخانه، سختی و فقر به آن‌ها رو می‌آورد. در شب یلدا زن کنار رودخانه با پری ملاقات می‌کند و آرزو می‌کند به هر چیزی که دست بزند طلا شود. اما اولین آرزوی او... و.
مریم پوررنگ، مریم زمانفر، آزاده کساییان، غزاله مرصوصی و الهام وفایی، بازیگران و عروسک‌گردانان این نمایش هستند و طراحی صحنه، عروسک و دکور و طراحی پوستر، بروشور آن را آرش شریف‌زاده و طراحی نور را محمدرضا شاملو بر عهده داشتند.
یادآوری می‌شود در طرح «نمایش نما» بیش از۴۰ فیلم تئاتر کودک و نوجوان در پایگاه th.kpf.ir بارگذاری شده تا والدین بتوانند فرصت تماشای فیلم تئاترهای مناسب کودکان و نوجوانان را در شب یلدا برای فرزندان‌شان فراهم آورند و برای بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف از کد تخفیف «azar۲۰» استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز