خبرگزاری کار ایران

پاسداشت روز پرستار در برنامه زعفران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۶۹

آخرین برنامه زعفران در پاییز سال ۹۹ به تقدیر از پرستارانی گذشت که در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا بر سر عهد و پیمان خود باقی ماندند.

به گزارش ایلنا، آشا محرابی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی بازی در نقش یک پرستار بخش کرونا را به پایان رسانده است، مهمان برنامه زعفران بود. 

محرابی در گفتگو با الهه پرسون، مجری زعفران درباره بازی در نقش پرستار در این دوران گفت: «ما با گریم و پوشیدن لباسشان سعی کردیم خودمان را به آن‌ها نزدیک کنیم اما اگر زخم روی صورت ما گریم بود، زخم روی صورت آن‌ها از اثر ماسک است. با این وجود بعد از بازی در این نقش احساس می‌کردم من هم یکی از آن‌ها هستم و خستگی‌هایشان را تجربه کرده‌ام.» 

در بخش نخست برنامه، شکوفه ابوالملوکی، پرستاری با ۱۴ سال سابقه در این برنامه حاضر شد و توضیح داد: «وقتی مردم را می‌بینم که پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند، احساس می‌کنم همه تلاش‌های من و همکارانم بر باد رفته.» 

بخش پایانی و ویژه برنامه زعفران، گفتگو و تقدیر از زوج پرستاری از بیمارستان مسیح دانشوری بود. رمضان خوش اخلاق و همسرش، منیره سرخیل در این قسمت از برنامه در کنار آشا محرابی نشستند و برخی خاطرات این دوران را مرور کردند. از جمله زمانی که رمضان خوش‌اخلاق به بیماری کرونا مبتلا شد و پسر ۹ساله این زوج ترس از تنهایی سختی را تجربه کرد و به پدرش اصرار می‌کرد: «دیگه سر کار نرو!» 

لوح تقدیر برنامه زعفران با خط‌نوشته‌ای از جواد لنگری در انتهای برنامه به این زوج تقدیم شد که محرابی به نمایندگی از برنامه و هنرمندان متن این لوح را خواند و اهدا کرد. خط‌نوشته‌ای با جمله: «پرستار؛ پاسدار پری‌سان آسمان پرستاره مهر». 

برنامه زعفران، برنامه‌ای از گروه اجتماعی، فرهنگی شبکه دو سیماست که با کارگردانی افشین لیاقت و تهیه‌کنندگی محمد سلوکی جمعه‌ها ساعت ۱۰:۰۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز