خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شبکه نسیم برای شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۱۸

در آستانه فصل سرما، شبکه نسیم با تدارک ویژه، گرما بخش خانه‌ها خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در این شب، نمایی جذاب و هیجان انگیز را به نگاه مخاطبان در خانه هدیه خواهد داد.

بنا بر این گزارش کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی جم و…ساعاتی دلنشین را به همراه بخش‌های جذاب برای ساعت۲۳ جهت پخش آماده کرده است.

دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت۲۱:۳۰ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت۲۰ به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.

ساعت ۱۹ کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره‌های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت‌ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم میزند.

ویتامین خ در ساعت۱۸:۳۰ دقایقی شیرین و نسیم آوا در ساعت۱۸ با پخش موسیقی‌های جذاب با دست پر به خانه‌های هموطنان می‌آیند.

و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه‌ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه‌ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد امد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز