خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران مطرح کرد:

حضور ۴۲۴ ناشر در نمایشگاه کتاب مجازی جنوب کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۲۶

حسین صفری اظهار کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته ۴۲۴ ناشر در نمایشگاه جنوب کرمان حضور پیدا کردند و ثبت‌نامشان قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، حسین صفری گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفته است در این ایام که با بیماری کرونا روبه رو هستیم طرح حمایتی برای مناطق کم برخوردار برگزار کند و فعالیتی را پیش بینی کند که برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استانی یکی از آن‌هاست؛ ممکن است پس از برگزاری اولین دوره این نمایشگاه در جنوب استان کرمان، در سایر استان‎های کم برخوردار دیگر نیز برگزار شود که به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جنوب کرمان در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب این استان اطلاع رسانی خوبی در سطح استان و شهرهای تابعه انجام داده است تا مخاطب از برگزاری نمایشگاه آکاهی پیدا کرده و خرید کتاب به خوبی انجام شود.

صفری با بیان این که در این نمایشگاه به شکل عمده کار را خود ناشران انجام می‌دهند و مشارکت بسیاری در این زمینه دارند عنوان کرد: یکی از نقاط مثبت برگزاری نمایشگاه به این شکل همین امر است. در بین این ۴۲۴ ناشری که برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کردند نزدیک به ۳۰ درصد، ناشران استانی را شامل می‌شود.

وی افزود: البته این را هم باید گفت که در این میان شاهد حضور ناشران بزرگ و فعال نیز هستیم که آثار خود را هم برای نمایش و هم فروش عرضه می‌کنند. 

او درباره نحوه مشارکت پست بیان کرد: با توجه به این که با پست جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی صورت گرفته، بناست تا پست در ارسال و جمع‌آوری کتاب نهایت همکاری را داشته باشد؛ هر ناشری که در نمایشگاه ثبت نام می‌کند بلافاصله وارد سامانه طرف قرارداد ما با پست خواهد شد و پس از عضویت و طی مراحلی می‌تواند از تخفیف ویژه پستی استفاده کند.

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران همچنین گفت: هر کسی بنابر آدرس خود که در جنوب کرمان ساکن باشد تا سقف ۲۰۰ هزارتومن خرید از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شود که به صورت اعتباری اهدا خواهد شد و این امر یکی از ویژگی‌های این طرح است. همچنین حدکثر تخفیفی که برای ناشران در نظر گرفته شده ۱۰ درصد است.

صفری در پایان با اشاره به این که خانه کتاب و ادبیات ایران حلقه وصل بین مخاطب و ناشر است گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته از سوی مسئولان ثبت‌نام بن خرید کتاب برای مخاطبان در ایام برگزاری نمایشگاه جنوب استان کرمان نیز امکان پذیراست. همچنین ناشران می‌توانند اکنون برای اصلاح قیمت، بارگذاری کتاب، به روزرسانی اطلاعات و موجودی به سایت مراجعه کنند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی از ٢٩ آذرماه تا سوم دیماه در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز