خبرگزاری کار ایران

برنامه دومین روز پخش آنلاین جشنواره تئاتر مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۵۳

برنامه‌های پخش آنلاین دومین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده اعلام شد.

به گزارش ایلنا، هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده دومین روز خود را امروز چهارشنبه 26 آذرماه پشت سر می‌گذارد.

در بخش صحنه‌ای دومین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های «آمده بودیم اینجا بمیریم» به نویسندگی و کارگردانی مریم منصوری از «تهران»، «تن‌ها» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی از «البرز»، «سردرگمان سرگردان» به نویسندگی و کارگردانی محمدصادق اسدی از «تهران» و نمایش «سرد سرخ تبریز» به نویسندگی نیما حسن‌بیگی و کارگردانی میرحجت حجازی از «تبریز» از سایت تیوال پخش می‌شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌های «ترقب» به نویسندگی مسعود شامی خاتونی و کارگردانی میلاد خرمن بیز از «دانشگاه علمی کاربردی 47 تهران» و نمایش «قصد» به نویسندگی عزت‌الله مهرآوران و کارگردانی امیرارسلان خالویی از «دانشگاه تهران» به صورت آنلاین پخش می‌شوند.

در ادامه برنامه‌های دومین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نیز نمایش «رگ» به نویسندگی و کارگردانی «ایوب آقاخانی» از «تهران»  در بخش مهمان پخش می‌شود.

نمایش «دزد لالایی‌ها» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و فائزه فیض و کارگردانی آرش شریف‌زاده از «تهران» هم در بخش کودک و نوجوان پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار می‌توانند از ساعت 12 تا 24 هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

همچنین کارگاه آموزشی دومین روز از برگزاری این جشنواره با موضوع نمایش‌نامه‌نویسی با تدریس ایوب آقاخانی از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش می‌شود. این کارگاه دومین جلسه از کارگاه نمایشنامه‌نویسی ایوب آقاخانی در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت است.

دومین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه به دو شیوه زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز