خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های روز دوم جشنواره «سینماحقیقت» / نکوداشت مهوش شیخ‌الاسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۳۶

نکوداشت مهوش شیخ‌الاسلامی مستندساز باسابقه در دومین روز از چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می‌شود. 

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه نکوداشت مهوش شیخ‌الاسلامی مستندساز سرشناس در برنامه روز دوم جشنواره بوده که علاقمندان برای تماشای آن می‌توانند از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و اینستاگرام جشنواره آن را تماشا کنند. 

در این آئین فیلم بزرگداشت مهوش شیخ الاسلامی که توسط مریم حق پناه ساخته شده رونمایی می‌شود و محمدرضا جهان پناه فیلمبردار و کارگردان، محبوبه هنریان عکاس، مستندساز، کارگردان و تهیه کننده، ارد زند مستندساز و تهیه کننده درباره کارنامه شیخ الاسلامی صحبت خواهند کرد. 

در دومین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت بخش «فیلم خبر» با اجرای ناصر صفاریان پخش می‌شود. مستندهای «طلا رودان»، «ایاقچی»، «آناهید»، «چامون»، «آینه‌دار» در ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ و مستندهای «نی‌سان»، «همیشه شب»، «همیشه روز»، «فراموشخانه»، «تنگ‌نای»، «خالقین کوچک» در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از تلویزیون تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره تحت عنوان «فیلم خبر» ۳ و ۴ روی آنتن می‌روند. 

علاوه بر این تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات ۱۶:۳۰ تا ۱۷.۱۸:۳۰ تا ۱۹.۲۰:۳۰ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۲۲ برنامه‌های ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است. 

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز