خبرگزاری کار ایران

تقدیر از پژوهشگران برتر پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۷۵

هم‌زمان با هفته پژوهش، طی مراسمی از پژوهشگران برتر پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با هفته پژوهش، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد قلی‌زاده، رئیس پژوهشکده، ‌برخی از اعضای هیأت امنا، هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی، از پژوهشگران برتر این پژوهشکده که در طی دو سال گذشته بیشترین فعالیت‌های علمی را در قالب اجرای طرح‌های پژوهشی، تألیف و ترجمه کتاب و نیز تألیف مقالات علمی داشته‌اند، تقدیر به عمل آمد.

در بخش هیأت علمی، آقایان سید محمود سادات بیدگلی، استادیار گروه تاریخ انقلاب، محمدرضا طالبان، دانشیار گروه جامعه‌شناسی انقلاب و محمد محمودی‌کیا، استادیار گروه اندیشه سیاسی در اسلام، به عنوان پژوهشگران نمونه، مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از ۸ تن از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر پژوهشکده نیز تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، به صورت مجازی و صرفاً با حضور تعداد اندکی از مدعوین به صورت حضوری برگزار شد.

پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی، یک نهاد آموزشی و پژوهشی دانشگاهی، وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) است که با هدف معرفی و تبیین وجوه مختلف اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(س) و نیز انجام پژوهش‌های کاربردی در حوزه مطالعات جامعه‌شناسانه و تاریخ‌نگارانه انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۵ و به پیشنهاد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی تأسیس گردید و در حال حاضر در ۵ رشته فقه و مبانی حقوق، عرفان اسلامی، اندیشه سیاسی در اسلام، جامعه‌شناسی انقلاب و تاریخ انقلاب، به جذب و آموزش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی مبادرت می‌ورزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز