خبرگزاری کار ایران

کارگاه تخصصی پروپوزال‌نویسی در تاریخ شفاهی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۳۳

رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری کارگاه تخصصی پروپوزال‌نویسی در تاریخ شفاهی در یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد و گفت: در این کارگاه چگونگی پژوهش در تاریخ معاصر و آسیب‌شناسی تاریخ شفاهی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، قربانعلی کناررودی رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: برپایی یازدهمین دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فرصتی برای ارزیابی آثار و ایده‌های تازه پژوهشگران است که رقابت علمی سالم بین اصحاب علم و دانش را فراهم می‌کند. 

رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: ایجاد انگیزه در پژوهشگران یکی از کارکردهای مهم و مثبت در برگزاری جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است. برگزاری این رویداد ملی در شرایط کرونایی با محدودیت‌هایی همراه است که با اطلاع‌رسانی گسترده این جشنواره در فضای مجازی می‌توان حضور پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش را به همراه داشت. 

کناررودی گفت: یکی از کارکردهای جشنواره ملی پژوهش و فناوری برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های متنوع و متعدد با موضوعات مختلف است که این تنوع موضوعی مخاطبان گسترده‌ای از طیف پژوهشگران و محققان را به خود جذب می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره دو برنامه سخنرانی تحت عنوان ارزش اسناد در پژوهش‌های تاریخی و آسیب‌شناسی تاریخ شفاهی ایران برگزار می‌شود که برای علاقه‌مندان به تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی مناسب است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز